Za "loš" glas koji krasi elektronku 6S33 su zaslužni i (pre)prodavači preko eBay-a, koji prodaju sve, uglavnom dijelom korištene elektronke, kao nove.
Iz direktnog kontakta sa inženjerom/tehničarem zaposlenim u ruskom vojnom zrakoplovstvu (zapravo u sektoru održavanja/servisa) sam saznao da je većina elektronki 6S33 odradila 500+250 radnih sati za vrijeme priodičnog rada/kontrole ispravnosti u sklopovima za koje je i konstruirana. Elektronika u avionima (letjeli ili ne!) se uključuje 1 sat dnevno radi kontrole ispravnosti (jednako kao i uređaji za praćenje i navođenje na zemlji i u vozilima), da bi se nakon 500 ispravnih radnih sati (dana) elektronka vadila iz uređaja, testirala na testeru, pa ponovo vraćala u uređaj na dodatnih 250 sati. Nakon toga roka bi se vadila iz uređaja (ispravna ili ne, ali uglavnom ispravna!), ubacivala u kutije koje bi preostale od novo ubačenih elektronki, te bi različitim kanalima dospijevala na eBay tržište. Takva politika (u kombinaciji sa problemom vakuuma kod elektronki velikog volumena i visoke radne temperature žarenja koje nakon 500-1000 radnih sati "izbija" iz metala ostalih elektroda preostale plinove) je natjerala kupce da kupuju po 10-ak komada elektronki zbog selekcije i izbora 5-6 ispravnih, čime se praktično apsorbira sva količina elektronki(polovnih) preostalih nakon korištenja u vojnoj tehnici. Nisku cijenu održavaju prodavači, upravo zbog toga što im je nabavna cijena "na kile" iz raznih ruskih (ukrajinskih, bjeloruskih itd.) vojnih viškova (otpada), još niža!