Caffe bar

Re: Caffe bar

PostPostao/la zika » 11 pro 2012, 11:54

LesFaul je napisao/la:Benzin se ne moze smrznut ni u Sibiru tako da zaboravis na tu opciju! Nisu ruski ZIL-ovi i KRAZ-ovi slucajno benzinci....

Ali može voda u njemu... Been there...
Ne u Sibiru, imao sam vodu u benzinu... 29. novembar jedne davne godine... Renault4
To sa suncem je odlično rešenje, ali posle toga sipati nešto što će tu vodu pokupiti i učiniti je bezopasnom...
Ima tih saveta, rakija, aditive... Nisam ijedan probao, te ne mogu savetovati... Majstor je rešavao hard-way a kasnije sam pazio gde sipam gorivo...
Ovo sam samo gledao nedavno:
http://www.watermagnet.com/facts.htm
http://www.watermagnet.com/index.html

Ovo je probano (ne ja a i nisam suguran za omjer):
http://www.ehow.com/how_6330119_remove- ... tanks.html
(i sav(j)eti okolo ovog...)
No use permitting some prophet of doom to wipe every smile away. Come hear the music play. || In a search for the best simulacrum...
Avatar
zika
 
Postovi: 269
Pridružen/a: 06 svi 2011, 19:54

Re: Caffe bar

PostPostao/la tom_hifi » 11 pro 2012, 12:08

Moguće da je onda ipak negdje zaštopano ili nešto ... jer zaista, da je problem u struji, auto nebi najnormalnije upalio. Kao da si prikupi benzina i onda kad potroši doslovno stane u sekundi. A prije koji mjesec je cijeli put goriva provjeren i sve je ok. Eh, auto auto. Čak sam razmišljao da se nije možda kondenzat skupio u fergazeru, pa to zeza. Auto baš i neće ići na vodu :lol: Uglavnom, znači I'm screwed :mrgreen:

Edit:

eh, moguće da je voda u gorivu, nebi bilo prvi put, također ...
Avatar
tom_hifi
 
Postovi: 2087
Pridružen/a: 16 kol 2011, 17:33
Lokacija: Oroslavje

Re: Caffe bar

PostPostao/la zika » 11 pro 2012, 13:08

tom_hifi je napisao/la:Uglavnom, znači I'm screwed :mrgreen:
Ni blizu, to je sitnica koja će se rešiti...
Ili Suncem ili upornošću... Moj majstor je tada odgurao R4 do sveoje (obližnje) pojate i razbijao led satima... Ali, uspelo je... Verujem da je taj R4 još negde živ...
Bio je to prvi led te zime...
No use permitting some prophet of doom to wipe every smile away. Come hear the music play. || In a search for the best simulacrum...
Avatar
zika
 
Postovi: 269
Pridružen/a: 06 svi 2011, 19:54

Re: Caffe bar

PostPostao/la tom_hifi » 11 pro 2012, 13:33

Eto, dobro kažeš. Problem riješen. Uzrok problema je naše divno INA gorivo koje je prepuno vode i ona se smrzla u cijevi prema filteru goriva i napola blokirala dovod pa je zato auto "štucao" i gasio se. Uglavnom, složeno :)
Avatar
tom_hifi
 
Postovi: 2087
Pridružen/a: 16 kol 2011, 17:33
Lokacija: Oroslavje

Re: Caffe bar

PostPostao/la Khadgar2007 » 11 pro 2012, 13:49

Ja recimo nikada nisam imao problema sa INA benzinom, koristim ga oduvijek i moj puntić pali za sada na bilo kojoj temperaturi(ako je akumulator pun :roll: ) Jedino pri hladnoći se motor malo više trese dok ne dostigne neku radnu temperaturu,a po ljeti je miran ko bubica.
"Nakon prve čaše vidite stvari onakvim, kakve bi vi htjeli da budu. Nakon druge vidite ih onakvim, kakve nisu. Na kraju ih vidite onakvim, kakve zaista jesu, što je najgora stvar na svijetu."
Avatar
Khadgar2007
 
Postovi: 2488
Pridružen/a: 05 svi 2011, 16:44
Lokacija: Sisak

Re: Caffe bar

PostPostao/la s@ki » 11 pro 2012, 13:53

ma ok, ti si poseban slučaj :P

dosad samo loše čujem, a provjereno je starom auto krepo svaki put kad je na ini točio.
osobno koristim inu samo kad sam na debeloj rezervi :)
Budimo UNIVERZALNI
Avatar
s@ki
 
Postovi: 1465
Pridružen/a: 05 svi 2011, 14:39

Re: Caffe bar

PostPostao/la tom_hifi » 11 pro 2012, 13:55

Odsad nadalje idem do Tifona ...
Avatar
tom_hifi
 
Postovi: 2087
Pridružen/a: 16 kol 2011, 17:33
Lokacija: Oroslavje

Re: Caffe bar

PostPostao/la micro » 11 pro 2012, 16:21

Khadgar2007 je napisao/la:Ja recimo nikada nisam imao problema sa INA benzinom, koristim ga oduvijek i moj puntić pali za sada na bilo kojoj temperaturi(ako je akumulator pun :roll: ) Jedino pri hladnoći se motor malo više trese dok ne dostigne neku radnu temperaturu,a po ljeti je miran ko bubica.


Moj stari imao kadeta 1974 godiste taj nikada nije mogao da "svari" INA benzin, smrdjelo unutra da se udavis, auto trzao, imao ga do neku godinu prije ja zaboravio i sipao na INA pumpi, auto se tresao, ritao i skakao dok nije potrosio to gorivo, sa tifonovim i omv benzinom je letio.

Takodje sa ovim dizelom autom sto sad imam jednom sam sipao mozda 10-tak litara na INA pumpi jer je bio na rezervi ,sipam samo tifon i omv eurodizel s tim da mi je sa tifon dizelom uvjek prelazio znacajno vecu kilometrazu , auto je TDI golf. Prosle godine zimi na dosta vozila koji su sipali cesce INA eurodizel su propisale vecina "bospumpi" zbog "pogresnog" aditiva koji su sipali u gorivo.

A tek takozvani plavi dizel koji proizvodi INA je smece kakvo se tesko nalazi, energetska vrijednost mu je izmedju 0 i malo vise, recimo motor koji potrosi za odredjeni rad 40litara eurodizela treba 70litara plavog, neki motori jednostavno dobiju takvu turazu da se raspadnu ako se ne otkine dovod goriva ili zagusi usis, znaci ukratko koliko para toliko muzike.

Covjek koji sjece drva sa ARAN motorom (stari torpedo poludizel motor) treba vise 30% plavog za isti rad nego loze, toliko o kvaliteti INA goriva.
micro
 
Postovi: 178
Pridružen/a: 17 srp 2011, 14:42

Re: Caffe bar

PostPostao/la zika » 11 pro 2012, 17:06

tom_hifi je napisao/la:Eto, dobro kažeš. Problem riješen. Uzrok problema je naše divno INA gorivo koje je prepuno vode i ona se smrzla u cijevi prema filteru goriva i napola blokirala dovod pa je zato auto "štucao" i gasio se. Uglavnom, složeno :)
Drago mi je čuti (tj. pročitati)... Nisam ni sumnjao...
Atherosclerosis...
Nije važno čije je i kakvo gorivo (u ovom posebnom slučaju). Važno je da nema vode a ona se, najčešće, skuplja na samoj pumpi u posudama zaskladištenje zbog lošeg brtvljenja... Dakle, zapamtiti gde je sipano i zaobići pa makar i promenila vlasnika dok se ne obnovi... I, znati za aditive kojim se to predupređuje, čak i ako ima vode... Nije skupo, ne šteti motor-u a uštedi živce i vreme...
No use permitting some prophet of doom to wipe every smile away. Come hear the music play. || In a search for the best simulacrum...
Avatar
zika
 
Postovi: 269
Pridružen/a: 06 svi 2011, 19:54

Re: Caffe bar

PostPostao/la zerowaf » 11 pro 2012, 18:08

Eto da potvrdim Žikine riječi- goriva su kad krenu iz rafinerija više-manje svuda ista. Razlika se radi na benzinskoj pumpi. Ili su radnici jako "kapitalistički" orijentirani, pa doliju parsto litara rabljenog ulja ili su rezervari već 30-40 godina stari i nisu čišćeni bar pola tog vremena i količina kondenzata u njima nije zanemariva. (znam da se voda i benzin neće pomiješati, ali kad uzbučkaš svoj rezervar u autu ili kad je razina u rezervaru na benz. pumpi niska moguće je da povuće i ponešto vode)
Na Ininoj pumpi u mojoj maloj vukojebinici nisam imao nikada problema, ali sam također primjetio veću autonomiju kad natočim na novoj privatnoj pumpi, pa od tada točim samo tamo.
Sa druge strane, iako ima bezbroj nezadovoljnih svjedoćenja u vezi Ininog goriva, nikada nisam čuo da se netko žali na OMV, Tifon ili bilo koju drugu noviju benzinsku pumpu.
Ne tvrdim, ali sumnjam da je to zbog strože kontrole djelatnika i zbog novih rezervara, da ponovim prvu rečenicu. :)
"Čvrsto vjerujem u pravilo kompenzacije.
Istinite nagrade su uvijek u razmjeru
s radom i žrtvama."
-Nikola Tesla-
Avatar
zerowaf
 
Postovi: 108
Pridružen/a: 06 svi 2011, 11:37
Lokacija: Novska

PrethodnaSljedeća

Natrag na Offtopic

Na mreži

Trenutno korisnika/ca: / i 8 gostiju.

cron