zapravo i je. u crvenom su 12ice ilitiga 30cm driveri.
Iako postoje i 18ice u pravilu proizvođači neidu preko 15"
najglomaznije što sam osobno posjedovao je DLS UR15.
pogleć ovjes
s@ki je napisao/la:ovako, trenutno brojim 110ak kg, a u vrijeme kada sam radio panele imao sam oko 100.
Svaki uradak je testiran tako da sam stao na njega i osluškivao dal krcka . Dovoljno dobra kontrola kvalitete ?
s@ki je napisao/la:
Sam lim se obavezno dampira. Standard za natjecanja je (bar bio) <3mm i uglavnom se koriste materijali oko 2mm debljine.
Naravno, ako se ide "za svoju dušu" može i deblje ako za to ima potrebe. Nije loše ni staviti sloj spužvastog materijala između tapecirunga i vrata kako bi se napravila dodatna izolacija. Isti nebi smio biti hogroskopan, a lim se ionako dodatno tretira pa nema bojazni da će nešto hrđat/trulit ako se posao dobro odradi.
Što se tiće samog spoja panela na vrata, ako se ne rade kompletna vrata (kao na Kiji onoj) onda se panel učvrsti šarafima a može i ljepilom za šajbe. To primi tako da ga kasnije možeš jedino strgat.
Problematičan može biti jedino final touch. Ako su šlampavo odrađeni lakovi vole popucat itd.
Za A-nosače (uz šofer šajbu) se nerijetko koristi koža, microfibra ili poseban praškasti materijal (pogledaj temu ford focus) koji na dodir izgleda kao da je predmet tapeciran u mikrofibru ili slićan materijal a naravno nigdje nema šavova i sl.
evo jedan closeup istog
..........................................
TAj je materijal nešto osjetljiviji na habanje no ako se koristi na A-nosačima, maskama prednje konzole i sl gdje neće biti čestog diranja, udaraca nogom i sl traje godinama.
Focus je recimo radijen pred cca 4 godine i kolega se nikad nije žalio.
Natrag na DIY audio sustava u automobilima
Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.