Preporuka u vezi izrade pojačala

Preporuka u vezi izrade pojačala

PostPostao/la dani3 » 06 svi 2012, 20:21

Pozdrav svima.

U potrazi sam za odgovarajućim DIY pojačalom s obzirom na ostatak opreme koju imam.

S obzirom da sam početnik (kada je izrada pojačala u pitanju) htio bih napraviti provjereno pojačalo, nešto tipa Legend, Techno ili DOGC od dr. Jagodica. Također bi radio i jedno od njegovih predpojačala.

Naime cilj mi je preurediti pojačalo Technics SU-V670, odnosno iskoristiti njegova napajački dio, hladnjak i kučište (ulazi,izlazi,potenciometri..)

Transformator iz Technicsa je snage 690 W, dok su elektroliti PXS 2 x 10000uF, na kojima se nakon ispravljanja dobiva +/- 54 V.

Zvučnici koji bi radili na ovom pojačalu su Infinity Reference 51 MKII :

Infinity Reference 51 mk II:
----------------------------
Recommended amplifier power: 10-150 Watts
Nominal impedance: 6 Ohma
Sensitivity measured at 2.83Vm: 90 dB
Frequency range: 35Hz-20kHz
Crossover frequencies: 600Hz-3.9kHz
Low frequency driver: 8"
Midrange driver: 4"
High frequency driver: 10mm
Dimensions/mm (H/W/D): 870x254x307
Weight: 16.5 kg

E sad, ono što bih ja volio ovdje čuti jesu vaši prijedlozi koje bi vi pojačalo/predpojačalo na mom mjestu radili s obzirom na ono što sam gore naveo.
Preferiram provjerene projekte, ali u principu što god radio najbitnije mi je da bez previše muke proradi, a što se tiče kvalitete zvuka vjerujem da će svako biti bolje od Technicsa.
Što se tiče novca koji sam spreman uložiti u dijelove, zasada je ta granica oko 300-400 eura.

Unaprijed hvala !
dani3

Re: Preporuka u vezi izrade pojačala

PostPostao/la sonny » 06 svi 2012, 21:41

Za te novce ne bih razmišljao niti malo nego krenuo u nabavku DAH-a 1...
Dogovoriti se s Deanom oko male modifikacije kutije i stražnje ploče, ako postoji mogućnost, pa da se doda još par ulaza i nekakav preklopnik...
Pa dobiješ integrirano pojačalo...
A technicsa ostavi kakav je i prodaj...
Nemoj sad očekivati ogromne novce za isti...