membrana je napisao/la:Nema takve elektronke u gitarskom pojačalu koju pobuda ne može tjerati preko 'nule'. U predpojačalu se gotovo uvijek (osim reverba) koriste ECC83, gain im je redovno preko 50, osim u obrtaču kad ga dijele popola. To i je filozofija, da izlazna lampa reže već narezano. Meni se to ne sviđa. Jer obrtači su ecc83 AC long-tail-pair, znači i on ima gain.
Kad sam u svome postu govorio o 6L6GC, naravno mislio sam na 1 komad, dakle single-end TRIODA u A2 klasi. A čuo sam odvratna single-end pojačala sa pentodama koja krče. Zato i forsiram A2, snaga nije na odmet, a rezanje smanjeno.
Zašto za naponsko pojačanje ne koristiti 12AY7, koja ima puno manje pojačanje, veću linearnost i, po mom mišljenju, puno bolji ton od 12AX7(ECC83).
Svojevremeno je korištena u FENDER pojačalima (i ne samo njima), pa čak i u čuvenome FENDER NARROW PANEL TWEED BASSMAN (model 5F6-A) iz 1959.-te godine (pojačalo je poslužilo kao osnova za izradu prvog MARSHALL-a JTM-45 iz 1963.-će koji je zapravo šematska kopija!).
Danas tu elektronku proizvodi ELECTRO-HARMONIX, i kvalitet izvedbe ne zaostaje previše za NOS varijantama iz '60-ih.
Često ju koristim u pojačalima za gitaru čiji vlasnici ne žele nikakvo "odrezivanje" signala, i preferiraju vrlo čist ton gitare.
Ukoliko se ipak odlučiš za A2 klasu, preporučio bih ti GU50 u triodnom spoju (Ua=250V; Ra=2kOhm; podesivi fiksni prednapon) sa pobudom jedne 6C4 u spoju katodnog slijedila direktno spojenu na prvu rešetku. U predpojačanju i stupnjevima boje tona već spominjanu 12AY7. Izlazna snaga bi bila oko 7-8W, vrlo čistog tona i bez ikakvog "klipanja" signala.
Sve su elektronke jeftine i vrlo lako nabavljive (preko eBay-a), a ni izlazni trafo nije zahtjevan.