preampima za slušalice:
viewtopic.php?f=11&t=130&start=20
tj.kako upogoniti niskoomske slušalice lampama tipa
6c19 ili 6n6p, evo mu sheme koja će iskoristiti sve poznate zvučne ljepote 6n6p lampe i
dotičnog autotrafoa i sa samo jednom po kanalu uspješno upogoniti 32-ohmske
terete, ali i ako spojite 8 ohmski zvučnik, neće biti frke,vani imate oko 0,75W..
Autotrafo ima omjer 4,5:1 i motan je malo prebogato za ovu namjenu
(predviđen je ustvari za 6c19p), ali što ćemo, high-end ne pita.

Upravo lijepi promjer žice u sekundaru motanom u dva sloja pa vezan
paralelno od 1mm2 omogućuje malu DC komponentu (cca 5mV).
Realno, za ovu primjenu sa 6n6p lampama biste mogli napraviti i slijedeću
konstrukciju autotrafoa na manjoj jezgri EI48 x 24mm, sekundar 88 namotaja
žice 0,4mm u dva sloja pa vezane paralelno - primar 308 namotaja žice 0,2mm
motan u istom smjeru sa rasporedom motanja 1/4P-S-1/2P/S-1/4P.
Zračni raspor 0,12mm. Potom se spaja početak primara prema katodi,
kraj primara i početak sekundara zajedno i tu je izlaz prema slušalicama (zvučnicima),
a kraj sekundara na masu. Katodni otpornik se zamjeni za vrijednost koja se
dobije kad izmjerite ohmski otpor tako spojenih primara i sekundara pa to odbijete od
400 ohm. Dakle, ako primjerice otpor bude 100ohm, tada katodni otpornik treba biti
300ohm, a bypass elektrolit 80000/taj otpor, u tom slučaju 266uF, odnosno prva veća
standardna vrijednost. Zašto taj 80000, točnije 79600 u toj formulici pisali smo
u temi o tube line stageovima....
Detaljnija priča o autotrafou se nalazi tu :
viewtopic.php?f=11&t=39
Ja bi ovaj cijevni headamp počastio sa cjevnom ispravljačicom, regulacija
pasivna sa L ulazom, dakle LCRC član, pa separacija prema svakom kanalu sa
po jednim RC članom. Ti zadnji RC članovi neka budu proračunati tako da na
R "skinu" 10-15% napona. Zadnji elektroliti trebaju biti bar 47uF/250V paralelizirani
blokom 0,1uF/400V. PIO blok dobrodošao...