Danas je na redu par trafoa koji su poslani od Lesfaula da se testiraju i vidi što možemo sa njima,
reče on da su to trafoi na C jezgri (zaliveni i zanitani u kutiju) , imaju prijenosni odnos 5,25:1 i samo on zna
odakle su skinuti. Valjda zna?
Uglavnom, s obzirom na malu otpornost namota, mali prijenosni odnos, katodna autotrafo uporaba
se odmah nametnula kao moguće rješenje. Vjerovati je da imaju zračni raspor, pretpostavka je zbog niskog
induktiviteta na "suho" za ovu veličinu i odnos, kao i natruhe da je možda služio u 100V liniji...

I da pomalo osvježim tu temu, ali i da konačno prepravim mosfet regulirani izvor napajanja da ide do 1,2kV/0,3A
(dva u seriju po 600V tako da mogu i odvojeno), spojih na 6c33 jer je postala "prirodni" odabir za ovakve aplikacije
ovo :
a sam izgled tog trafoa spojenog u autotrafo kao i mjere Izlaznog napona na 1kHz i napona na katodi:
Da ne poslikavam crte i linije sa skopa (slike ko slike), snage je prilično i sa 225V/0,2A na 6c33, malo je to
doduše previsok napon za njen dugotrajni pogon, pa recimo da bi odabir nekih 180V anodno (prvi slučaj i mjerene
vrijednosti) bilo u rangu sa pravilima igre sa 6c33, snaga ispada nešto više od 7W, no imaju pad -6db na 35hz, ali
tko ne pati na najdublje basove, već na 50Hz taj je pad "svega" 3db, na 70Hz je 1db , na 90Hz pa do 15kHz ide ravno, potom lagani pad do 25kHz (-3dB), pa oko 32khZ pada,pada...
Nije cvijeće, ali nije niti za potpuno odbaciti, pretpostavljam da bi se sa laganom korekcijom na driveru, izdizanjem
basa (npr premalim elkom u RC stupnju rasprezanja) i visokih (npr. katodni bajpas drivera premalim blokom) postigao
solidan izlaz... ionako živimo u srednjetonskom području, reče jednom barba Klipšović.

