Iz napisanog gore ne vidi se da li se radi o line preampu ili o preampu za gramofon. U svakom slučaju ako se radi o line preampu nema potrebe za bilo kakvim kompliciranjem priče kao npr:
>>sa laganim podizanjem napajanja grijaca cijevi ->
potpuno nepotrebno >>kasnjenjem visokog napona Ub ->
to se riješi da dodatnim prekidačem za HV, znači i ovo je potpuno nepotrebno, a u line stageu budimo realni odgoda HV-a je potpuno nepotrebna generalno. Stavi se ispravljačica umjesto ss dioda i eto odgode HV-a, kratko ali dovoljno.>> LM na grijanju... [b]za line stage je sasvim dovoljno grijati AC-om, no ako se baš želi DC onada je dovoljan jednan kond i eventualno jedan otpornik male vrijednosti da se precizno podesi točan napon u rasponu od 12 do 12,8V (cilj je naravno što bliže 12,6V).
Ovdje ti je bitan link i nikako to ne treba zanemariti pri dizajniranju napajanja.
http://www.duncanamps.com/software.htmlSkinuti program: PSU Designer II - Free
Naučiti koristiti.
Moje mišljenje: Ako želiš raditi cijevni uređaj, onda neka to bude cijevni uređaj jer smisao ne vidim ako ćeš ugrađivati hrpu ss-a i robotike.
Zato predlažem dvije verzije...
"Luksuzna" verzija:
HV: Ispravljačica > kondenzator npr: 22uF (400V) (znači manje vrijednosti, prilagođen limitu ispravljačice), prigušnica (5 do 10H) optimizirana za struju koju ćeš imati, kondezator 50uF (350V), prigušnica 5 do 10H, kondezator 100uF (350V)... i odatle na anodni otpornik ili anodu ako je SRPP. Znači to je cLCLC
(ako nemaš CT trafo, a koliko vidim nemaš, ispravljačicu kombiniraš sa dvije diode prema minusu) (nastoj imati zaseban napon za grijanje ispravljačice)
Manje luksuzna verzija: (izvjesnija za tebe jer AC HV sekudara koji imaš od 200V bi moglo biti malo - to ćeš vidjeti u PSU dizajneru)
HV: diode ili gretz > kondenzator > otpornik >kondenzator > otpornik > kondenzator... pa na anodni otpornik ... bla bla bla znači: CRCRC
Grijanje: AC plus dva otpornika u seriju između (100 + 100 oma, 1W), a spoj u sredini spajaš na minus HV-a. Ukoliko je SRPP ideš da djeliteljem napona zbog Ufk, kako bi se smanjila razlika potencijala između grijača i katode.
Grijanje: ako zbog AC-a ipak prođe malo ripla u audio signal (gotovo nemoguće ako je samo line preamp), onda stavi gretz i prema matemtici napona i struje odredi kond koji je dovoljan. Stavi npr 2200uF 25V i miran si. Zbog povećanja napona koji ćeš vjerojatno imati (ovisi o struji koju može dati trafo na tom sekundaru) te ako isti bude veći od 12,6V (dok su grijači spojeni) ispred konda stavi npr 0,5 oma.. pa ponovno provjeri.
Da ne duljim, ne zamjeri na to što se u tonu ovog posta možda malo nazire da mi se kosa na glavi (koju nemam

) digne kada vidim da se u lampašku priču trpa solid state priča i "robotiku" sa naponima. Ukoliko te robotika zbilja veseli, samo naprijed, raditi će to, dapače, no gubiš vrijeme na potpuno nepotrebno i u konačnici lošije riješenje (naravno u zvučnom smislu). Ako baš ne možeš bez gadgeta u cijevnom preampu, onda stavi motorizirani pot tako nešto... Od toga ćeš bar imati koristi.

Pozz, elvis