Zelio bih jos nesto kazati, da me se samo ne shvati pogresno; ja sam misljenja da pokretaci ove inicijative nikako nisu zelili nikakve podjele na tabore, i sada prepucavanja izmedju njih. U ovom vintage projektu ima svak svoje misljenje... i dobro je da ga ima, ali to ne znaci da moze nastupati "sa visine" a da onda ne dobije adekvatan odgovor na svoj nastup.
Sad opet mogu se javiti razmisljanja, kako ko shvaca ciji post, ali jednostavno zelim kazati da se okanemo omalovazavaja, sa A i B i C sistemima. Vintage uredjaji (kako poluvodicki tako i oni drugi) ima danas svakakvih. U 70tim i 80tim isto tako su se proizvodile shkovace, koje su uz malo ulaganja davali dobit, i perjanice kojima su se firme natjecale u kvaliteti bez obzira na troskove (sto su danas vecinom zaboravile).
Znam da su meni svojedobno govorili da tvrtka koju ja otvoreno favoriziram (to ne krijem, niti imam zasto), nije radila sve kvalitetno... pa kao da to i sam ne znam!! Zato i nemam niti jedan uredjaj na trake od Sansuia, a necu niti govoriti o shovacama SuperCompo serije... No sada kazati da modeli CA-BA 2000, CA-BA3000, AU20000, AU11000, pa cak i AU99000, a iz novije plejade, AU919, AUX1 i AUX11 nemaju sto traziti u sistemu A, moze kazati samo netko ko ne poznaje stanje stvari. Plus toga, svaki od ovih nabrojenih modela, danas se ne moze nabaviti ispod 400 EUR, no nerjetko cijena im prelazi i preko 1000 EUR (pogotovo za AU20000, CA-BA3000 i AUX11), a di je onda jos trosak bar djelomicnog osvjezavanja... stoga imati te uredjaje, nije niti malo jeftino! Toliko o tezi da te uredjaje kupuje onaj ko zeli imati nesto za male novce.
Imam mail od jednog gospodina kojemu sam refreshirao TUX1 tuner, covjek ne moze vjerovat svojim usima kako FM moze zvucati odlicno kada ga je dobija nazad!!! No za to treba i FM program biti adekvatan (HR3), cak mi je kazao da sad vise uziva slusati jazz na HR3 nego sa svoje CD kolekcije! A i cijen TUX1 je sve a nije mala.
Ovdje sam naveo primjer za Sansui, no isto tako ima zlata vrijednih uredjaja i kod Pioneera, Marantza i ostalih firmi iz tog doba. Sam samo ogrebao povrsinu o prici o uredjajima iz tog doba. Opet vidite, nisam dotakao lampase, da se ne shvati pogresno, NE ZATO sto smatram da nisu dostojni spomena, vec jednostavno zato sto nisu podrucje mog interesiranja, I TO JE TO! Isto tako su mi kazali sto ne volim Marantz ili Rotel iz tog razdoblja, ali opet je moj odgovor isti; ne zato sto smatram da te tvrtke nisu vrijedna spomena, nego zato sto nisu u podrucju mog interesiranja.
Dakle da zakljucim, tema je otvorena za sve, ali kanite se argumenata tipa to je smece, ili to je za seosku zabavu i slicno.
Sto je netko svojedobno kazao, mogu biti dva odjeljka na festivalu, jedan sa uredjajima koji imaju kapacitet sto pokazati i slusno, a drugi koji bi se pokazali samo onako kao izlozbeni eksponat (sto isto tko moze biti zanimljivo!). Moga bi se oformiti i neki ocjenivacki sud, sastavljen od vise razlicitih clanova (odmah bih kazao da ti sebe ne vidim, jer sam prije kazo, famoriziram samo jednu tvrtku ) koji bi ocjenivao sto ce ici na slusanje a sto samo na prikaz. Zasto tako, pa zato jer jednostavno ako dodje veca kolicina razlicitih uredjaja, jednostavno biti ce tesko sve spojiti i slusati, pa bi taj ocjenivacki sud trebao izabrati sto ima kapaciteta za slusno prikazat, a sto je zanimljivo za izlozili...
Imao sam za potebu kazati to, i jednostavno pokusati cu smanjiti aktivnost u diskusijama kao ove. Sta je Edison kazao, imam nesto sto me odusevljava, meni dovoljno