Triode festival 2012 - lokacija i organizacijaaaaaaa

Re: Triode festival 2012 - lokacija i organizacijaaaaaaa

PostPostao/la Khadgar2007 » 17 lis 2011, 00:07

xyrion je napisao/la:
Edison je napisao/la:Tko donese nesto u D-klasi, bit ce automatski iskljucen s festivala, a moze se iskupiti tako da cijelo vrijeme placa pice svima... ;)


Hej! :problem:



:lol:
"Nakon prve čaše vidite stvari onakvim, kakve bi vi htjeli da budu. Nakon druge vidite ih onakvim, kakve nisu. Na kraju ih vidite onakvim, kakve zaista jesu, što je najgora stvar na svijetu."
Avatar
Khadgar2007
 
Postovi: 2488
Pridružen/a: 05 svi 2011, 16:44
Lokacija: Sisak

Re: Triode festival 2012 - lokacija i organizacijaaaaaaa

PostPostao/la Edison » 17 lis 2011, 00:25

xyrion je napisao/la:
Edison je napisao/la:Tko donese nesto u D-klasi, bit ce automatski iskljucen s festivala, a moze se iskupiti tako da cijelo vrijeme placa pice svima... ;)


Hej! :problem:


:lol:

Ma, xyrione, moramo tako. Ako nam HEP bude sponzor, moramo trosti ko bivse tvornica ferolegura iz Dugog Rata... :lol:

Nego, donesi ti to tvoje malo i stedljivo, a mi cemo mu na brzinu na vrh namontirati jednu babusku, spojiti samo na grijanje, a i ljepse ce ti tako izgledati... ;)
Čovječe pazi da ne ideš malen ispod zvijezda!
Avatar
Edison
 
Postovi: 1180
Pridružen/a: 04 svi 2011, 21:32
Lokacija: Rijeka

Re: Triode festival 2012 - lokacija i organizacijaaaaaaa

PostPostao/la harkonen » 17 lis 2011, 11:04

Bio danas na dogovoru u hotelu i sram me je da ja, domaći,
još od obnove hotela prije par godina nisam bio u njegovim manjim dvoranama,
ali te dvije odvojene manje dvorane - prva oko 50m2 i druga oko 90m2 su akustički za pet, teški
zastori i reljefni plafon, ima dovoljno stolova za opremu i dovoljno struje.
Da, da, nemamo frke za prištekati naše šparne ekološke uređaje.....
U te dvije prostorije koje su odvojene jedna od druge ćemo staviti nekoliko setupa,
u manju dva, a u veću 3-4.
S druge strane recepcije (nekoliko koraka dalje ) je ona velika dvorana u kojoj će svirati i drugi setupi u krug,
a ako bude neophodno da svira 4 setupa istovremeno, uzet ćemo i dvoranu Glazbene škole,
no nekako mislim da ne razvodnjavamo i da sve držimo unutar hotela......
Opremu možemo i stalno seliti iz dvorane u dvoranu, kako nam se već prohtije.
Dakle, ako gledamo na to tako da krenemo slušati prvi setup 15-20minuta, pa prijeđemo u drugu prostoriju
na 15-20 minuta, pa prijeđemo u veliku dvoranu na 15-20 minuta, u prvoj je prostoriji setup već svirao sat vremena i
spajamo i uključujemo drugi i tako u krug. Na taj ćemo način fino zagrijati lampe i svako će imati na raspolaganju
dosta vremena i za slušanje i za glazbenu prezentaciju svog uratka.
Kraj svakog uređaja predlažem da se nacrta shema istog (ili blok shema bez vrijednosti elementara, ako tako neko želi)
i da posjetioci mogu vidjeti koncept onog što slušaju. Također, ako neko želi, može tu oglasiti i prodaju tog svog uratka.

Ono što sve zanima su cijene i popodne ću ovdje objaviti cjenik koji sam dogovorio i prilično su fer cijene tako
da se svako može odmah uračunati. U slučaju veće bukiranosti i korištenja pomoćnih ležaja, za njih će se dogovoriti
posebno niža cijena....
Nadalje, kako spomenuh - za goste hotela je osiguran privatni hotelski parking koji je besplatan za goste,
a po noći je tu zi aštitar koji će paziti na našu opremu. Onu koju ne "nosimo" stalno sa sobom, naravno. 8-)
U velikoj je hali i bina koju ćemo u suboru navečer iskoristiti za... e, pa to je 'đenje za izlagače i goste....

Nadalje ćemo na klasični način, odredit' ćemo rok da se ljudi prijave na booking-listu i kad se lista prilično popuni,
hotelu ide takva lista sa nickovima i dalje ljudi sami nazovu i rezerviraju odabranu opciju..
I'm too old for this s...
Avatar
harkonen
 
Postovi: 2195
Pridružen/a: 04 svi 2011, 14:27
Lokacija: Bjelovar

Re: Triode festival 2012 - lokacija i organizacijaaaaaaa

PostPostao/la Khadgar2007 » 17 lis 2011, 11:13

Zaštitari? Jel si to mislio na sebe i Ilimzna? ;)

Svaka čast na trudu Kar...Harkonen. Po ovome ča si opisao više prostorija bi moglo biti savršeno da se malo više čuje svačiji sistem.
"Nakon prve čaše vidite stvari onakvim, kakve bi vi htjeli da budu. Nakon druge vidite ih onakvim, kakve nisu. Na kraju ih vidite onakvim, kakve zaista jesu, što je najgora stvar na svijetu."
Avatar
Khadgar2007
 
Postovi: 2488
Pridružen/a: 05 svi 2011, 16:44
Lokacija: Sisak

Re: Triode festival 2012 - lokacija i organizacijaaaaaaa

PostPostao/la harkonen » 17 lis 2011, 17:13

Tako je, jedna od bitnih stvari za slijedeći TF je, vidi vraga - ko bi to rekao, slušanje glazbe. 8-)
Naime, svjesni smo porođajnih muka organizacije prvih dva TF-a , pogotovo kada želimo da se svačiji sistem čuje,
a svi smo u jedom prostoru - kakofonija je neminovna. E, pa slijedeće je godine neće biti.Ne bi trebalo biti.
Tri odvojene, a po potrebi i četiri slušaone će biti dovoljne.
No sada kako rekoh, cjenik smještaja za Triode festival 2012, dobio sam čvrsto obećanje da cijene prema gore neće ići
sad kad smo utanačili i rezervirali termin za TF, dakle moralo bi se desiti neko veliko tečajno ili inflacijsko čudo
pa da se cijene znatnije promjene.
Molim polako, bez guranja, baš kao što se u temi o TF2012 radi lista sa izlagačima i uređajima,
ovdje u ovoj temi počne na isti copy/paste način formirati lista za smještaj. Uostalom, znate kako to već ide,
većini je to već rutina. :-)

cjenikTF2012hotel.JPG
cjenikTF2012hotel.JPG (35.79 KiB) Pogledano 4511 put/a.


Dakle, uz ime i broj osoba upisati i skraćeno npr 2 pansiona - 2P , 1 Pansion i 2 Polupansion - 1P+2PP
kako bismo u dogledno vrijeme listu dostavili hotelu na direktnu rezervaciju....
:ugeek:
I'm too old for this s...
Avatar
harkonen
 
Postovi: 2195
Pridružen/a: 04 svi 2011, 14:27
Lokacija: Bjelovar

Re: Triode festival 2012 - lokacija i organizacijaaaaaaa

PostPostao/la sstrsat » 17 lis 2011, 18:49

harkonen je napisao/la:No sada kako rekoh, cjenik smještaja za Triode festival 2012, dobio sam čvrsto obećanje da cijene prema gore neće ići
sad kad smo utanačili i rezervirali termin za TF, dakle moralo bi se desiti neko veliko tečajno ili inflacijsko čudo
pa da se cijene znatnije promjene.
Molim polako, bez guranja, baš kao što se u temi o TF2012 radi lista sa izlagačima i uređajima,
ovdje u ovoj temi počne na isti copy/paste način formirati lista za smještaj. Uostalom, znate kako to već ide,
većini je to već rutina. :-)

cjenikTF2012hotel.JPG


Dakle, uz ime i broj osoba upisati i skraćeno npr 2 pansiona - 2P , 1 Pansion i 2 Polupansion - 1P+2PP
kako bismo u dogledno vrijeme listu dostavili hotelu na direktnu rezervaciju....
:ugeek:


Cijena je nec veca od ocekivane (u Umagu je bila niza) ali kako zivimo tu di zivimo onda to virovatno nikome nije iznenadjenje. Virujen da ce to zavrsit tako da cemo svi u sebi malo njurgat zbog cijene ali cemo je nakon ca se desetak puta sitimo familije vlasnika hotela :lol: ipak progutat. Ipak je vrlo bitno ca je Drazen dobil cvrsto obecanje da nece bit povecanja pa ajmo zivit u dobroj vjeri da ce tako i bit.

Pa kad je tako, triba pocet sa listom prijava. Ako dobro racunam, dolazak u petak poslipodne je polupansion, subota je puni pansion i odlazak u nedilju posli rucka je opet polupansion. Tako da to po osobi izajde 2 polupansiona i jedan puni pansion. Drazene, ako san falil u ovoj racunici, ispravi me.
Zasad cu upisat samo sebe i bolju polovicu jer junior tek mora vidit kako ce mu bit sa smjenama (na istom brodu je sa Bepom :D ) pa to onda valjda izgleda ovako


Lista prijava za hotel

1) sstrsat + bolja polovica...... dvokrevetna soba - ukupno 2P + 4PP
Krepat ma ne molat
Avatar
sstrsat
 
Postovi: 1745
Pridružen/a: 04 svi 2011, 18:21
Lokacija: Rijeka

Re: Triode festival 2012 - lokacija i organizacijaaaaaaa

PostPostao/la Dean » 17 lis 2011, 18:52

Ni ja nisam vidio rubriku " popust" :mrgreen:
Dean
 
Postovi: 1774
Pridružen/a: 05 svi 2011, 17:13

Re: Triode festival 2012 - lokacija i organizacijaaaaaaa

PostPostao/la harkonen » 17 lis 2011, 19:55

Za one koji dođu u petak popodne i odlaze u nedjelju iz ručka su točno dva pansiona.
Tko dođe u subotu prije ručka imat će jedan pansion i za ručak u nedjelju je povoljnije uzeti samo menu ručka ekstra.
Tko dođe u subotu iza ručka (čitaj - prekasno, jer smo najbolja mjesta već zauzeli :-) ) taj ima samo 1 pansion.
E, sad, kako tko želi, moguće su i kombinacije sa polupansionom itd....
Inače, ovo je cijena već sa popustom za iznad 50 ljudi, dodatni popust će biti ako popunimo više od 70 ljudi,
dakle dodatnih 5%, no kako koristimo besplatno i kongresnu (veliku) i dvije manje multimedijalne dvorane,
bez obzira na potrošnju mašinerije, mislim da sam (za sad) izvukao optimalno što se može. I zagarantirano.
Postoji još mala opcija snižavanja cijene uz pomoć politike, no ne bih baš uvaljivao politiku u našu butigu za par kn.
Više bih volio da se pojavim sa listom od 70 i kusur ljudi i na temelju toga dobijemo i dodatni popust.....
:ugeek:

Lista prijava za hotel

1) sstrsat + bolja polovica...... dvokrevetna soba - ukupno 4P
I'm too old for this s...
Avatar
harkonen
 
Postovi: 2195
Pridružen/a: 04 svi 2011, 14:27
Lokacija: Bjelovar

Re: Triode festival 2012 - lokacija i organizacijaaaaaaa

PostPostao/la Dean » 17 lis 2011, 20:23

Lestttt !!! Odi nauči Hakija kak se to radi !!!! :lol:
Dean
 
Postovi: 1774
Pridružen/a: 05 svi 2011, 17:13

Re: Triode festival 2012 - lokacija i organizacijaaaaaaa

PostPostao/la harkonen » 17 lis 2011, 20:30

A znaš i sam, kad ti meni kažeš da to košta 1000kn, pa ja se preznojim da skinem na 900Kn,
sav sretan donesem kući i vidim da sam ustvari unutra dobio za 800Kn......uvijek se
može ušparati na nečemu.
Neka, neka, ja više volim da sve bude tip-top nego da za par kuna padne kvaliteta i da mi se
neko razočaran vrati iz Bjelovara....
Kvaliteta po fer cijeni.Kako u hi-fi, tako i u hotelima ! :-)
I'm too old for this s...
Avatar
harkonen
 
Postovi: 2195
Pridružen/a: 04 svi 2011, 14:27
Lokacija: Bjelovar

PrethodnaSljedeća

Natrag na Triode festival

Na mreži

Trenutno korisnika/ca: / i 2 gostiju.

cron