Pozdrav. Moze pomoc

Pozdrav. Moze pomoc

PostPostao/la jurinic » 29 lis 2012, 16:18

Pozdrav. Ja sam pocetnik i zanima me ako mi nekomoze preporucit neku literaturi da naucim sve o izradi pojnaprije bi se tio bavit zvucnicima pa kasniej krenut dalje na kompliciranije . Ja sam mladi gimnazijalac koji zeli sve to naucit izracune koki transformatori.kondezatori sve to. Takoder me zanima ako.neko ima volje da mi ostavi njegov mail i posalje poruku kojem bi se direktno mogo obratit za pomoc ako mi zatreba i sva pitanja i ako neko moze dati link nekog projekta za pocetnike koji nije jako tezak za izradit u smislu prorcuni i to a oko drva u tome iman iskustva (bavim se takoder i modelarstvom ) . Hvala
jurinic
 
Postovi: 8
Pridružen/a: 29 lis 2012, 16:02

Re: Pozdrav. Moze pomoc

PostPostao/la Edison » 29 lis 2012, 16:34

E moj mladi gimnazijalac, u moje vrijeme su gimnazijalci bili pismeni, a i ne-gimanzijaci.
A ti u ovih par redova teksta gotovo da imas vise gresaka nego rijeci... :cry:
Čovječe pazi da ne ideš malen ispod zvijezda!
Avatar
Edison
 
Postovi: 1180
Pridružen/a: 04 svi 2011, 21:32
Lokacija: Rijeka

Re: Pozdrav. Moze pomoc

PostPostao/la jurinic » 29 lis 2012, 17:47

A znam edisone ovo je pisano na satu preko moba na touch koji ne volim. sorry svima
jurinic
 
Postovi: 8
Pridružen/a: 29 lis 2012, 16:02

Re: Pozdrav. Moze pomoc

PostPostao/la tom_hifi » 29 lis 2012, 18:21

Za početak počni ovdje:

viewtopic.php?f=2&t=3&start=460

predstavi se i malo prouči forum. Vidim da te sekcija zvučnici interesira, pa imaš i tu sekciju. Nakon toga pitanja i prijedlozi.
Avatar
tom_hifi
 
Postovi: 2087
Pridružen/a: 16 kol 2011, 17:33
Lokacija: Oroslavje

Re: Pozdrav. Moze pomoc

PostPostao/la Edison » 29 lis 2012, 19:35

Čovječe pazi da ne ideš malen ispod zvijezda!
Avatar
Edison
 
Postovi: 1180
Pridružen/a: 04 svi 2011, 21:32
Lokacija: Rijeka

Re: Pozdrav. Moze pomoc

PostPostao/la Mate » 29 lis 2012, 19:42