Roko je napisao/la:podsjeća me na filtere sa starih bowersa
Moguće je da je to nešto ala B&W, mada se tu radi ipak o prilično školskom modelu
trostazne skretnice, 6dB prigušenja na bassu prema srednjim na oko 300Hz, pa onda
12 dB lijevo i desno na srednjotoncu (3000Hz) i onda 12dB na visokotoncu uz atenuaciju od par
decibela. Manje-više bez neke egzotike, to je u biti to, pure and simple, kad sve zbojim i oduzmen
da sam ja radio slično bi bilo, ali nisam siguran da bi atenuacije tako odradio. Postoje i mjerenja, imam svu dokumentaciju,
Srđan je to vrlo temeljito odradio, no meni se zvuk ne sviđa. Previše je nekako povučen zvuk..
srednji i visoki kao da se trude svom snagom proći preko dominantnog bassa. Tu je i moja
prostorija problem, staviti dvije kutije od 100 litara u 18 kvadrata i očekivati nešto konkretno i nije
baš tako mudra odluka.
Bez obzira na loš dojam, zanimljivo je reći da bass ako samo njega gledamo radi najbolje u kombinaciji
sa gore montiranim srednjetoncem i visokotoncem, no kada otkačim iste i basu pridružim ESL modul,
sve to dobro u bassu nestane i to je kekofonija zvukova različitih brzina i faza.
Ne pomaže mi ni behringer i njegove čarobne moći fazne korekcije i delaya.
Ovih dana ću malo napraviti premještaj lijevo – desno pa ptobati bass malo bolje sašiti sa panelima,
No bojim se da će to biti uzaludno krečenje. Meni je to za sada neslušljivo.
U svakom slučaju priča naginje na ideju da prije kloniranja Audiostatica ipak krenem u projet ESL
Bass panela. Pakleni plan bi sada trebalo složiti. Prvi korak bi bila nabavka ogromnih jezgri za bass panel,
Ove M jezgre koje imam čuvati ću za Ausiostatic klon, a te E jezgre koje tek trebam nabaviti bi namotao
sa omjerom 1:150 (ako stane), sa donjom frekvencijom 40Hz, mislim da ne treba ništa ispod stavljati u matematiku.