zbotic je napisao/la:12V na opampu asocira da je jedna grana napajanja otišla ili je nešto u prekidu ili je by by.
U svakom slučaju čeka te rudarski rad na traženju kvara.....
Ovih 450mV ukazuje da je dio tahogeneratora koji je ispod haube motora vjerojatno OK tako da ga možda ni ne treba otvarati
Provjerio sinoć, mogu potvrditi da je zaista na mjernoj točki 2 gotovo 12V, no na osciloskopu oblik odgovara očekivanom, ali na žalost u voltima 6x više
Situacija je znači ovakva:
- svi.jpg (71.92 KiB) Pogledano 11850 put/a.
Sve do pete mjerne točke je recimo OK, malo ovo OK treba uzeti sa rezervom jer naponi baš i nisu onakvi kako je navedeno, a malo me je i vrijeme u ms zezalo.
- 1.jpg (34.31 KiB) Pogledano 11850 put/a.
- 2.jpg (26.92 KiB) Pogledano 11850 put/a.
- 3.jpg (26.92 KiB) Pogledano 11850 put/a.
- 4.JPG (30.78 KiB) Pogledano 11850 put/a.
Onda ovaj ne štima nikako:
- 5.jpg (30.35 KiB) Pogledano 11850 put/a.
Drugim riječima na IC12 je problem, vjerojatno uzrokovan problemom na IC10 i neobično višim naponom od očekivanog.