Nakon ovog razbacivanja soldima za male cevape, kavu i dec minerlne

, mozda da se malo vratimo na predriver.
Bas san se prisitil necega ca san davno improvizirano isproval a ca je dalo dosta preko 500Vp-p izlaznog signala. A to nesto je sklop koji ti ionako jako volis, SRPP. Samo ovdi ne sa malim duplim triodama nego sa dvi EL34 u SRPP spoju. Ako se dobro sican (a te stvari dosta dobro pamtim), napajal san ga sa 700V (trafo iz starog radija 2 X 250VAC, grec i elki) a u katodama su bili 390 oma otpornici. Struja je bila nec malo veca od 60mA. To je na 5 K opterecenja dalo nekih cca 7W prije pojave vidljivih izoblicenja.
A kako ce ovdi bit ukupno nekih 600V napajanja za driver i predriver, moze se ocekivat sa 100% sigurnosti da ce trazenih cca 220Vp-p bez problema ovako nesto isporucit. Sa malo manjim katodnim otpornicima (npr 330 oma) ce pri tih 600V struja ostat otprilike istih 60-ak mA a ta struja garantira da ce se i sa vrlo velikim kapacitivnim teretima ovo dobro nosit.
Koristenje SRPPa u tom stupnju daje i jednu jako veliku konstrukcijsku prednost. Ne mora se razmisljat kako ispod sasije montirat visokovatni anodni otpornik koji bi tribal kod klasicnog ZK stupnja i kako se risit velike topline koju on oslobadja.
A da gremo i malo dalje, i umisto visokovatnih otpornika ispod one dvi u EL34 sljedilu, mogu se i tu dodat dvi EL34 vezane ka CCSi. U tom slucaju bi se ispod sasije razvijala tek beznacajna toplina a one topline koja se razvije iznad sasije se puno lakse oslobodit.
Mozda da razmislis o ovim opcijama. Iako ovo nije bas mali broj EL34 (4 ili 6, zavisno oces li ih i ispod slidila) virujen da ti to i nije nepremostivo. A virovatno bi i tako organizirane 807 isto dale zeljene rezultate. Je da je njima dozvoljeni Ug2 nizi nego kod EL34 ali mislin da in se ne bi nista desilo